Bakan Işıkhan: İlaca ve tedaviye erişimi kolaylaştırdık
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "2025'te sağladığımız 5 milyar lira destek ile eczacılarımızın yanında olduk, vatandaşlarımızın ilaca ve tedavi yöntemlerine erişimini kolaylaştırdık" dedi.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, X hesabındaki paylaşımında şunları kaydetti:
"Sosyal Güvenlik Kurumumuz (SGK) ve Türk Eczacılar Birliği (TEB) arasında imzaladığımız protokoller sayesinde ilaca erişimde her dönem iyileştirmeler gerçekleştirdik. 2025 yılında sağladığımız 5 milyar lira destek ile eczacılarımızın yanında olduk, vatandaşlarımızın ilaca ve tedavi yöntemlerine erişimini kolaylaştırdık."
Sosyal Güvenlik Kurumumuz ve TEB arasında imzaladığımız protokoller sayesinde ilaca erişimde her dönem iyileştirmeler gerçekleştirdik.
— Prof. Dr. Vedat Işıkhan (@isikhanvedat) May 31, 2026
2025 yılında sağladığımız 5 milyar TL destek ile eczacılarımızın yanında olduk, vatandaşlarımızın ilaca ve tedavi yöntemlerine erişimini… pic.twitter.com/nXtHR2j8o0

