Beykoz Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, "İlçemiz Beykoz sınırlarında, Karadeniz'e kıyısı bulunan sahiller, plajlar ve koylarda dalga boyu yüksekliği sebebiyle, 5442 Sayılı İl İdaresi Kanunu gereğince; Cuma ve Cumartesi denize girmek yasaklanmıştır." ifadeleri yer aldı.