Başkan Yazıcıoğlu, sıla da yaptıklarını gurbette anlattı Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, İstanbul’da gerçekleştirdiği ziyaretlerde gurbetteki hemşerileri ile bir araya gelerek iki yıllık süreçte gerçekleştirdiği proje ve hizmetlerini anlattı.
Başkan Yazıcıoğlu, sıla da yaptıklarını gurbette anlattı